Sıkça Sorulan Sorular

Evde fizyoterapi ve rehabilitasyon hakkında merak ettiğiniz tüm soruların cevaplarını burada bulacağınıza eminim. Haydi başlayalım!

Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Nedir?

Doğuştan ya da sonradan hastalık, kaza ya da yaralanma nedeniyle bir kısım yeteneklerini kaybetmiş kişiyi tıbbi, psikolojik, sosyal ve mesleki yönlerden mümkün olan en iyi düzeye ulaştırarak kendine, ailesine, topluma daha yararlı olmasını sağlamayı amaçlayan, kalıcı sakatlıkların sonuçlarını ise en aza indirmek için düzenlenen tedavi edici bir çalışma sürecidir.

Fizyoterapist Kimdir?

Fizyoterapist; yaralanma, hastalık, doğuştan gelen özür, hareket sistemi bozuklukları veya diğer durumlardan kaynaklanan ağrı ve fonksiyon bozukluklarında; kişilerin fonksiyonel limitasyonlarını, ağrıyı, özrü ve yeteneklerini özel ölçme, değerlendirme ve inceleme yöntemleri ile belirleyerek hekimin tanısına göre, fonksiyonun ve fonksiyonel kapasitenin geliştirilmesine yönelik fizyoterapi ve rehabilitasyon programını planlayan, uygulayan ve tekrar değerlendirerek rapor eden, sağlıklı kişilerin sağlığını devam ettirmek amacıyla uygun egzersizler / koruyucu programlar planlayan mesleki otonomiye sahip olan bir sağlık personelidir.

Neden Evde Rehabilitasyon Almalıyım?

Hastalar; olabilecek en üst düzeyde iyileşme için en erken sürede rehabilitasyona başlaması gerekmektedir. Özellikle nörolojik hastalıklarda ilk 6 ay çok önemlidir. Vücut bu sürede kaybettiği yetileri tekrar kazanmaya çalışır. Bu süreç 2 yıla kadar devam eder. Dolayısıyla rehabilitasyona gerek evde gerekse çeşitli kurumlarda en kısa sürede başlamak büyük önem taşımaktadır. Kurumlar hepinizin tahmin edebileceği gibi rehabilitasyonun niteliğinden çok niceliğini ön planda tutarlar. Ne kadar seans verirlerse, o kadar para kazanırlar. Fakat evde rehabilitasyon; hastaların daha rahat, daha kaliteli ve daha verimli bir şekilde rehabilitasyon almalarına imkan verir.

Neden Sizden Rehabilitasyon Almalıyım?

Türkiye’ nin en iyi 5 Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümünden biri olan Başkent Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü’ nden onur derecesi ile mezun oldum.  Gerek stajlarda birçok hastanede çalışmak gerekse sektörde aktif olarak çalışmak, çeşitli  hastalıkların rehabilitasyon süreçlerini öğrenmeme ve hangi şatlar altında olursa olsun kaliteden ödün vermeden, iş disiplininden kopmadan çalışmayı öğrenmeme olanak sağladı. İmkanlar dahilinde en kısa sürede iyileşmek ve daha bağımsız bir yaşam için karar sizin…

Alacağım Seansların Gerçekten Faydası Olacak Mı?

Açık konuşmak gerekirse; bu konuda iş sizde bitiyor. Uygulayacağım rehabilitasyon boyunca;seans öncesi ve sonrasında istediklerimi yapmak için gayret ederseniz ve ev egzersizlerinizi aksatmazsanız inanın bana en kısa sürede iyileşeceksiniz.

Kaç Seans Alırsam iyileşirim?

Nörolojik rahatsızlıklar açığa çıkarken, kişide beynin hangi bölgesinin ne kadar etkilendiği çok önemlidir. Bir hastalık sonucunda kişinin tüm vücudu da etkilenebilir, sadece tek bir parmağı da… Dolayısıyla kişiyi uygun bir şekilde değerlendirmek, bu süreçte  gerçekçi ve doğru hedefler koyarak ilerlemek ve kişiye uygun rehabilitasyon programı çizmek çok önemlidir. Bu konuda kesin bir süre vermek doğru olmamakla birlikte, hastaların tedaviye katılımı, hayata tutunma ve yeniden eskisi gibi olma istekleri bu süreçteki en önemli faktörlerdendir.

Bir Seans Kaç Dakika?

Seanslar 1 saatten oluşmaktadır tabi ki gerekli durumlarda seanslar 5-10 dk. uzatılabilir.

Bir Seans Ücreti Ne Kadar?

Ücret için lütfen iletişime geçiniz.